mandag den 20. oktober 2014

Singapore & Malaysia

































I 15 dage har jeg været afsted til først Malaysia og så bagefter Singapore. Begge steder vildt fede, men så anderledes. Malaysia er meget mere kaotisk end Singapore. Jeg tilbragte tiden i Malaysia ved nogle teplantager hvor vi boede 1450 meter over havetoverflade, så der var der kun 20 grader. Vi tog derefter i junglen hvor vi var på bl.a. nattevandring, gik på hængebroer, badede i floden og besøgte befolkningen. Det var virkelig fedt i Malaysia. Min søster studerer 1 semester i Singapore, så derfor skulle vi jo ned og besøge hende. og først og fremmest så var det så dejligt at se hende. Jeg havde glemt hvor meget jeg savnede hende... Hun viste os rundt i byen og vi oplevede den på mange måder. Vi shoppede også, og jeg kan ikke vente til at vise bloggen, hvad jeg købte! Jeg har haft en fantastisk ferie!

Jeg håber også, at I har nydt jeres lige så meget, som jeg har nydt min!

//Benedikte









7 kommentarer:

  1. Lyder som en mega god tur! <3

    SvarSlet
  2. Vil også til Singapore!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er også meget fed. Jeg kan kun anbefale det! :-)

      Slet
  3. Nikoline Reb Strilbergtorsdag, 23 oktober, 2014

    Hvor i Malaysia var du henne?

    SvarSlet
    Svar
    1. Cameron Highlands og Taman Negara :-)

      Slet
    2. Nikoline Reb Strilberglørdag, 25 oktober, 2014

      Fedt, jeg var i Kuala Lumpur!

      Slet