torsdag den 11. juni 2015

Simpel Summer Outfit


Trøje - Sandro // Nederdel - ZARA // Sko - SixtySeven // Elastik - Copenhagen Fur

Her er et lille billede af et simpelt sæt tøj, jeg havde på her den anden dag. Det er et typsik for mig på en hverdag. Jeg er specielt vild med trøjen, som har blonder oppe ved halsen. Og så er jeg også blevet helt vild med pelselastikker. Jeg kan bedst lide elastikkerne, når de er lavet af mink. Og minkelastikker kan man købe i Copenhagen Fur, og de kan fås i brun, grå, hvid, sort og cremefarvet. Jeg håbet, at I nyder det gode vejr, som let er på vej. 

//Benedikte

3 kommentarer:

  1. Super fint sæt! Er vild med det! :))

    SvarSlet
  2. Hvor er det fint :-)

    SvarSlet
  3. Hej søde fin blog du har
    jeg har skrevet et indlæg hvor jeg vil give en blogger muligheden for at blive dagens blogger man kan tilmelde sig ind på det her indlæg <3 http://malouchristensen.dk/2015/11/22/vil-du-vaere-dagens-blogger/

    SvarSlet