torsdag den 21. august 2014

5 Days - 5 Outfits


Jeg havde her på det sidste tænkt på, at det ville være en god idé at vise min hverdagsstil som kan være meget forskellig fra dag til dag! Jeg plejer at gå lidt i de samme farver, men der er altid noget lidt specielt ved hvert outfit. Mønster og glimmer er også noget af det, jeg finder fedest! Det har ikke været det bedste vejr i denne uge, så jeg trækker allerede mine lange busker, cardigans og tørklæder frem.

Nyd de sidse solstråler!

//Benedikte

5 kommentarer:

  1. Elsker skjorten på det næstsidste billede! Hvor er den fra?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Jeg er også super glad for den! Den er fra Zara!

      Slet
  2. Hvor er det nogle flotte sæt! <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Julie! Det er dejligt at høre, at du kan lide dem!

      Slet
  3. Elsker din tøjstil! <3

    SvarSlet