lørdag den 16. august 2014

On Adventure


    






   




Jeg har været i Sydafrika her i sommeren og oplevet en masse spændende ting med min familie. Jeg var på safari og så The Big Five - elefanten, næsehornet, løven, bøflen og leoparden. Derefter rejste jeg til Cape Town, og der oplevede jeg Cape of the good hope, Table mountain og en masse andet. Jeg synes, at det var vildt fedt at se Sydafrika fra to sider - den vilde natur og bylivet, og jeg kan helt klart anbefale at rejse til Sydafrika for at se en anden natur og kultur!

//Emilie

4 kommentarer:

  1. Juliane Kristoffersenlørdag, 13 september, 2014

    Lyder som om du har haft en fantastisk rejse. Vil selv gerne til Syd Afrika og se og opleve (som du siger) en anden natur og kultur! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har jeg og vil gerne afsted igen! :-)

      Slet
  2. Mega god kvalitet på billederne! Elsker når I fortæller om rejser! <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak og der skal nok komme flere rejse indlæg! <3

      Slet