søndag den 21. december 2014

Makeup Favorites

Makeup Favorites





Glædelig fjerde advent! Som det store indslag til den fjerde og sidste advent har jeg lavet en collage med super fede makeup produkter, som er rigtig gode. Det er ikke det hele, som jeg selv har, men jeg har selv prøvet det hele, og jeg kan klart anbefale det! Jeg kan specielt sige at alle mascaraer fra Helena Rubenstein er super lækre og gode. Man kan også få en fra Clinique, som jeg bruger for tiden, der også er rigtig god! Og bronzeren fra Mac er også super god, for den er både mat og kraftig på samme tid. Glædelig jul!

//Benedikte

2 kommentarer:

  1. Sophia Juhl Henningsenfredag, 26 december, 2014

    Er concealeren god?

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv synes jeg, at den er super god, men den er ikke helt vildt tyk, hvis det er det, man leder efter!

      Slet