mandag den 29. december 2014

Skincare


Efter julen ved jeg selv af erfaring, at man godt kan bruge en del hudpleje! Jeg plejer selv at bruge matas' skintonic hver dag. I weekenden bruger jeg en dybdrensende maske og en wash scrub. Jeg bruger også nogle gange produkter fra Ole Henriksen og nogle fra det fantastiske clean start, som er et mærke, der er super godt for teenagehud. Produkterne fra Clinique er til de dage hvor huden er lidt slemmere end den plejer, fordi produkterne er lidt skrappe, og det er ikke produkter, som man skal bruge hele tiden. Men Clinique produkterne fungerer rigtig godt, men kan godt være lidt hårde ved huden, så derfor skal man ikke bruge dem for ofte. Og efter alle de forskellige produkter er de super vigtigt at give huden noget fugt med en god creme. Jeg håber, at I har tid til at forkæle jer selv!

//Benedikte

2 kommentarer:

  1. Kan man ikke gøre noget der er billigere end alle de produkter?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo, man kan for eksempel tage en skål med kogende vand, lægge hovedet ved dampen og på den måde rense huden! :-)

      Slet