torsdag den 12. februar 2015

Vlog Gran Canaria



Den sidste uge har jeg tilbragt på Gran Canaria. Ferien var fyldt med oplevelser, sol, varme, familie og luksus. Det var meget dejligt at komme væk fra kolde Danmark, og at slippe fra hverdagens travlhed. Det var ikke alle dage, der var fuld sol, så der var dage, hvor vi tog ind til byen. I byen brugte vi tid til at se kultur, men ikke mindst også at shoppe. I videoen, som jeg har lavet, viser jeg, hvordan jeg tilbragte min ferie. Jeg har nydt ferien til det yderste, og så er den ikke engang færdig! Jeg håber også, at I nyder jeres ferie.

//Benedikte

4 kommentarer:

  1. I skrev på min blog, at I gerne ville følges. Følger jer nu via bloglovin', håber i gengælder det <3

    Kig meget gerne forbi, knus ♥ -
    http://www.bloglovin.com/blogs/thewriter-blog-13504783

    SvarSlet
  2. Elsker jeres vlogs!! LAV flere :D <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, det tror jeg også vi planlægger at gøre! :-)

      Slet