søndag den 1. februar 2015

January Purchase








 



















I dag er det den 1. februar, og januar er allerede gået. Jeg har købt noget forskelligt tøj i januar på udsalg, som jeg har brugt rigtig meget. Nederdelen er fra Stylebutler, og den kan både bruges til hverdag og finere arrangementer. Den stribede kjole er fra Ganni, og er super anvendelig til alt. Kjolen har desuden knapper ved skuldrene, som gør den mere speciel end andre stribede kjoler. Så købte jeg en blå turtleneck fra Designers Remix, da jeg elsker den farve, og så passer den også godt til årstiden. Til sidst har vi skjorten fra Malene Hocke, som har været en af mine største favoritter i januar.

//Emilie

4 kommentarer:

  1. Hvor kan man købe Malene Hocke? <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg købte min i Milium, men man kan også få dem i en masse andre butikker. Tjek det her link ud fra deres hjemmeside: http://www.malenehocke.dk/index.php/forhandlere

      Slet
  2. Super flotte ting! Elsker jeres blog!!

    SvarSlet