tirsdag den 31. marts 2015

Birthday Wishes

Birthday Wishes


Her er der i nogle af mine fødslesdagsønsker til min fødselsdag. Jeg har fødselsdag i slutningen af april, og jeg er derfor godt i gang med ønskelisten. Jeg ønsker mig også andre ting som portrætbaggrund, tøj, makeup og mange andre gode ting. På listen her er jeg specielt vild med 'Mary-lou Manizer' highlighteren fra the Balm, som jeg har hørt rigtig meget godt om. Jeg er også vild med den kolde og matte 'Bahama Mama' bronzer også fra the Balm. Og sidst men ikke mindst på listen er der et par Nike roshe i sølv - og jeg har aldrig rigtig været vild med denne skomodel, men fordi at den er sølv, kan jeg faktisk rigtig godt lide den. Jeg håber, at I fik noget inspiration af denne fødselsdagscollage.

//Benedikte

4 kommentarer:

  1. Rigtig gode ønsker og flot collage! Armbåndet er virkelig sødt!

    Jeg har en giveaway kørende på min blog lige nu, så du kan kigge forbi lige HER og se, om det er noget for dig!
    Mathilde | MATHILDE JULIE

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Og det vil vi da gøre! :)

      Slet
  2. Hvor er de andre sko fra?

    SvarSlet