søndag den 8. marts 2015

Turtleneck Outfit




Turtleneck - Saint Tropez // Bælte - Azuritten // Bukser - ZARA // Blazer - ZARA // Ur - Michael Kors
Armbånd // Be Christensen & Dyrberg Kern

Her på billedet kan I se et oufit, som jeg havde på et par dage siden. Vejret var lidt varmere end normalt, derfor tog jeg denne turtleneck uden ærmer på. Jeg er som mange andre blevet helt vild med turtlenecks, og denne her er specielt flot på grund af de korte ærmer og glimmeren. Til denne trøje tog jeg et fedt bælte og en fin sort blazer med lynlås på siderne.

//Benedikte

6 kommentarer:

  1. Super fin turtleneck! <33

    SvarSlet
  2. Elsker uret! mega flot indlæg! love it

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak for den søde kommentar :-)

      Slet
  3. Hej fin blog du har
    Jeg har en Giveaway på bloggen du godt må tjekke ud. Altid rart med nye læsere Knus Malou

    http://fashionmulle.bloggersdelight.dk/2015/03/smileaway-konkurence/

    SvarSlet