lørdag den 24. januar 2015

For Your Basic Wardrobe - The Shirt

For your basic wardrobe - the shirt




Her er den første 'for din basis garderobe', som er nogle forskellige items, som jeg synes går godt sammen med de fleste outfits. I dag er det skjorten, jeg sætter fokus på. Den helt hvide og enkle skjorte kan fås i de fleste butikker, og den kan både være tilknappet eller nedknappet. Den kan sættes ned i nederdelen eller bukserne, og opsmøgede ærmer gør skjorten mere afslappet. Her har jeg sat skjorten ind i tre forskellige outfits. Det helt enkle, det rå og det mere pæne. Hvilken en stil passer bedst til dig?

//Emilie

7 kommentarer:

  1. Mega fedt at se så mange måder, man kan bruge en skjorte på!

    SvarSlet
  2. Hvor er den hvide skjorte fra?

    SvarSlet
  3. Fede outfits!

    www.frederikkes.com

    SvarSlet
  4. Elsker alt ved det outfit, som du har kaldt trendy! <33 Super fedt! Glæder mig til flere! <33

    SvarSlet
  5. Lækre sager du har fundet, Emilie! :-)

    Kig meget gerne forbi min nye blog ♥ -
    http://thewriter.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet