tirsdag den 27. januar 2015

I Always Wear - The Blazer



I 2014 var der helt klart en ting, jeg ofte havde på. Det var nemlig en blazer. Det er en nem måde at få et simpelt outfit til at se både casual og fint ud på samme tid. Det er også et stykke tøj, man kan have på til mange lejligheder. Personligt så elsker jeg mønster og strik over et basic outfit, og det har jeg selv ofte haft på. De tre blazere her er nogle af dem, jeg oftest har gået med i 2014. Den første er fra Massimo Dutti, og de to til højre er fra ZARA.

//Benedikte

9 kommentarer:

  1. Super flotte blazere. Hvilket program bruger du til redigering? :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! Og de programmer jeg bruger er; fotor og sofortbild. :-)

      Slet
  2. Elsker den blå! <33

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Den er helt klart også en favorit.

      Slet
  3. Hvad koster de ca? dem fra Zara?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg husker det ikke; men jeg vil tro fra 400-600 hver! :-)

      Slet
  4. Super lækker blog du har dig! Ville blive rigtig glad, hvis du ville kigge forbi min, og måske smide en kommentar hvis det lyster. http://annesophie.bloggersdelight.dk Knus fie

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tusind tak! Og vi kigger da lige forbi din blog så! :-)

      Slet
  5. Super fed blog I har jer her! :-)

    Jeg har lige opstartet en splinter ny blog, og det ville derfor glæde mig ekstremt, hvis du ville tjekke den ud. Vi kunne eventuelt følge hinanden? :-)

    Knus ♥
    http://thewriter.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet