mandag den 5. januar 2015

New In - Outfit



Vinterudsalget startede for alvor for et par dage siden, hvilket altid er lokkende. Min mor og jeg kørte ud til en butik, der hedder Pistache, som ligger ved Rungsted havn. Butikken har mange lækre ting, og der var næsten 40 % på alt i butikken. Jeg kunne selv ikke stå for den blå blondetrøje fra Stylesnob, som jeg gav 300 kr. for. Jeg manglede desuden også et par varme støvler, så jeg fik disse støvler til 720 kr. Jeg fik også et par blå bukser fra Tommy Hilfiger til 420 kr.
Dette outfit består desuden også af et par læderbukser fra ZARA og en kaninjakke fra Stylebutler.

//Benedikte

6 kommentarer:

  1. Ida Møller Holmtorsdag, 08 januar, 2015

    Hvor er dit halstørklæde fra?

    SvarSlet
  2. Fint outfit! Kan rigtig godt lide dine støvler!

    Knus
    aseaofinspiration.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Sofie, jeg er også meget glad for dem! :-)

      Slet
  3. Åhh 40%. Ved du, om der stadig er det??

    SvarSlet
    Svar
    1. Det vil jeg nok desværre ikke tro, da det var d. 27 december jeg købte det.. :(

      Slet